Bineînţeles dumneavoastră aveţi dreptul de a anula comanda, în termen de 15 zile de la primirea produselor.
Vânzătorul are 14 zile pentru a procesa articolele returnate şi a emite o rambursare.
Vă rugăm împachetaţi produsele în ambalajul original,cu toate actele şi chitanțele doveditoare,împreună astfel încât în timpul transportului să nu se deterioreze. Informatii necesare:coletul poate fi returnat la adresa de mai jos doar cu serviciul de curierat
GLS: Baby Webstore s.r.o., Nánaská cesta 36, 943 01 Štúrovo, Slovakia.
Vă rugăm pe pachet menţionaţi: Baby Webstore Numele expeditorului coletului trebuie să coincidă cu numele de pe factură.
Vă rugăm să nu trimiteți coletul prin poștă, vom verifica coletul și produsul la primire, vă vom notifica acest lucru și vă vom solicita apoi un număr de cont bancar în care va fi rambursată suma de cumpărare.
Suntem obligați să vă informăm că, în cazul în care produsul prezintă deteriorări sau defecte care nu se datorează utilizării prevăzute, valoarea acestora poate fi dedusă din suma care urmează să fie rambursată.
În cazul în care nu doriți să returnați coletul la adresa furnizată de serviciul de curierat GLS, acesta poate fi returnat la magazinul nostru din Parcany, folosind orice serviciu de curierat.
Baby Webstore s.r.o.-Mama Kiddies magazine
Nánanská cesta 36,943 01 Štúrovo
Vânzătorul vă atrage în mod expres atenția asupra faptului că nu vă puteți exercita dreptul de retragere în cazurile prevăzute la articolul 29 (1) din Hotărârea Guvernului 45/2014 ( II.26. ):
1. În cazul prestării serviciului,după finalizarea serviciului în ansamblu,dacă întreprinderea a început prestarea cu acordul prealabil al consumatorului,iar consumatorul a recunoscut că va pierde dreptul de a renunţa la serviciul prealabil.
2. În ceea ce priveşte produsele sau serviciile,ale căror preţ nu poate fi influenţat de piaţa financiară, sub rezerva unor evetuale fluctuaţii, chiar şi în termenul specificat pentru exercitarea dreptului de retragere .
3. În cazul unui produs neprefabricat care a fost produs în baza intrucţiunilor sau la cererea consumatorului,sau în cazul unui produs care a fost clar adaptat consumatorului.
4. În ceea ce priveşte produsele perisabile sau cu termen de valabilitate prea scurtă.
5. În ceea ce priveşte ambalajele închise,care nu pot fi returnate după deschidere din motive de protecţie a sănătăţii sau de igienă.Se i-au în vedere următoarele produse de igienă:scutece,cămăşi de noapte,lenjerii intime,saltele,biberoane,perii pentru suzete,aspiratoare nazale, periuţe de dinţi,tacâmuri,lenjerii de pat ,scut pentru mamelon,pompă de sân electrică.Produsele noastre cu folie de protecţie, percum:termometru,inhalatoare,pernă pentru alăptare,seturi de îngrijire.
6. în ceea ce privește un produs care, prin natura sa, este amestecat în mod inseparabil cu alte produse după transfer;
7.În ceea ce priveşte o băutură alcoolică a cărei valoare realâ depinde de fluctuaţiile pieţei într-un mod care nu poate fi influenţat de o companie şi care a fost comvenită de părţi pentru încheierea unui contract de vânzare-cumpărare,însă contractul va fi îndeplinit numai după a treizecea zi de la semnarea contractului.
8. În ceea ce priveşte un contract de afaceri în care consumatorul poate efectua
modificări,reparaţii sau de întreţinere.
9.Privind vânzarea şi achiziţionarea de înregistrări audio sau video în ambalaje digitale, precum şi copii de software de calculator,dacă consumatorul a deschis ambalajul după livrare.
10. Cu privire la ziare,cărţi,reviste periodice,cu excepţia contractelor de abonament.
11. În cazul contractelor încheiate la licitaţie publică.
12.în cazul unui contract de prestare de servicii rezidenţiale,transport,închirieri auto, catering,sau servicii legate de agrement,dacă s-a convenit termenul specificat în contract
13. În ceea ce priveşte conţinutul de date digitale furnizat pe un suport de date nematerial. Dacă afacera a început prestarea cu acordul prealabil al consumatorului, iar consumatorul a declarat simultan cu acest consimţământ că va pierde dreptul de retragere.